welcome

Land Ends, Plymouth

Pada cuti semester yang lepas, kami sekeluarga, pakcik halim dan pakcik azman sekelurga pergi ke plymouth. Kami duduk di travelodge, mmg seronok biler dapat pergi jalan ramai-ramai.
Banyak tempat menarik yang Iman pergi, termasuklah Lands End.
Ini gambar Iman dan family di sana.....



Ini Iman dan kakak, hadif dan adam
Pemandangan yang cantik......





Iman di hotel......sebelum tidur
Memang seronok duduk kat hotelni......

Iman sorang, entah bila boleh datang lagi........


Overall, pemandangan memang cantik, udara yang nyaman dan memang best.

Di London

Adik pergi jalan ke London.. adik pergi dengan keluarga.. Bertolak dari rumah ke sana pukul 9 pagi.. Adik suka sangat sebab dapat jumpa kawan dari Sri Lanka.. Adik duduk sana 2 hari.. Adik pergi jalan2 ke City dengan Umi dan Abi, kakak, Hadif & Adam.. Cuaca di sana sejuk sangat..


Adik letakkan gambar kita dekat London..



Ini adik dekat rumah kawan abi..




Ini gambar adik tengah kemas, sebab dah nak keluar jalan2 tempat lain..




Ini adik dekat masjid di Malaysian Hall..



adik Iman..